Rodzina_CORLEONE

vendetta.pl s6

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-12-06 14:57:23

DonCORLEONE

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-06
Posty: 36
Punktów :   

ECO

tu piszcie o swoich wydobyciach - potrzebach i wogule wszystko co dotyczy spraw ekonomi

no to pozwoliłem sobie coś przenieść z innego serw myślę że się przyda

Witam ponownie.
Dzis mam dla Was pewne wskazowki co do ataku. Po otrzymaniu statow eksperta demolki i doswiadczeniu w walce, moge smialo sie wypowiedziec na ten temat, wiec:
I. Po pierwsze to o oplacalnosci ede pisal w przeliczeniu na $$$ innych surowcow nie biore pod uwage (z wiadomych wzgledow), zreszta jak kogos stac na wynalezienie szkolen na dana jednostke to juz napewno ma dosc pozostalych surowcow.
II. No oczywiscie Seryjny morderca jest najlepszy, to ze wzgledu na ilosc bonusow, posiada 8 w ataku i obronie i do tego tych samych. Czesc bonusow jest bardzo tania jak np. "Zdobywanie informacji" dlatego jego ststy sa naprawde imponujace:
Imię Seryjny zabójca
Podstawowy Aktualny
Wartość ataku 1.000 7.531
Indeks obron 1.200 9.038
Nośność ładunkowa 12.000 15.394
Szybkość 4.500 5.506

Koszt w $ dosc duzy ale z czasem wydaje sie byc w zasiegu (i to kilku na dobe). W zwiazku z tym ze to jednostka najbardziej oplacalna a jej kozt wynosi:
B: 80.000 A: 120.000 D: 50.000, tak wiec wszystkie pozostale jednostki bede porownywal do sily walki (sila ataku i obrony) tej jednostki w przeliczeniu na koszt produkcji czyli 50K $.

III. Lista oplacalnosci:
1. seryjny morderca, 50K$, koszt przelotu 300$, sila walki SW=16.569 pkt
2. oprych, wlasciwie jest za darmo Razz, koszt przelotu 1$, SW=20 (patrol i sciaganie haraczy lvl9) potrzeba 828 oprychow by byli rowni jednemu seryjnemu, ma dwie wady: koszt przelotu 828 oprychow wynosi 828$ a wiecprawie 3 razy tyle co seryjnego 300$ i tu jest problem przy duzej ilosci, po drugie dlugi czas budowania. I tak seryjny (przy sali rekrutacyjnej 14) 02:51:25, a 828 oprychow az 26 godzin 22 min Razz. No ale ja sobie tak radze, ze rozsylam surke do dodatkowych budynkow i tam robie oprychow.
3. snajper, 2K$, koszt przelotu 20, SW=533, w porownaniu do 1 seryjnego/$ SW=13.325 (o ponad 3K gorzej), koszt budowy 1 wynosi 00:29:45, czyli w porownaniu do seryjnego 12 godzin i 40 min.
4. Nożownik budluje sie dluzej niz oprych do tego SW=22, jednak z przewaga ataku, wiec ogolnie mozna go robic tylko przy nadmiarze broni i czasu.
5. Strzelec jego "era" juz minela, SW=53, buduje sie szybciej niz oprych, daje duzo pkt w jednostkach w przeliczeniu na SW, jest to tzw. jednostka punktowcow Razz ogolnie szkoda na niego surki.
6. Agent FBI 1K$, przelot 20$, SW=177, wprzeliczeniu na koszt jednego seryjnego SW=8.850 czyli o prawie polowe gorzej, koszt przelotu w porownaniu do seryjnego o ponad 3 razy gorzej (jest drozszy przy SW niz oprych), nie pisze o czassie budowy bo wiadmono ze dlugo, ogolnie kibel.
7. Agent CIA 2,5K$, przelot 30, SW=362, w przeliczeniu na koszt jednego seryjnego SW=7.240, gorzej niz FBI czyli to jest najgorszy kibel Razz
8. Ekspert taktyczny, 4K$, przelot 40, SW=664, wprzeliczeniu na koszt jednego seryjnego SW=8.300, bardzie oplacalny w przelocie niz CIA mniej niz CIA, ogolnie kibel. Tak Jak FBI i CIA robi sie dlugo.
9. Ekspert demolki (ogolnie to jeszcze nie moge go robic, dostalem jednak staty i wychodzi ze jest to tez kibel, mniej oplacalny niz snajper)
koszt 20K$, koszt przelotu 200, SW=3.449 (z przewaga ataku 3.908), w pzreliczeniu na jednego seryjnego SW=8.623, przelot w przeliczeniu na seryjnego 500 takze tez gorzej. Ogolnie mniej oplacalny niz snajper (mlodsza generacja tej jednostki), kolejna jego wada w walce tytanow niezbedny jest przy nim seryjny. Do atakow na "malych" bedzie dobry z oprychami, jednak snajper jak juz pisalem jest o niebo lepszy.

Podsumowujac: podstawa i najlepsza jednostka seryjny zabujca, dla "mniejszych" graczy oprych+snajper. Bunkier faktycznie najbarzdiej oplacalny z cieci, bo wogole nie bierze $ (to kolejny blad tej gry), najszybszy bunkier w przeliczeniu na SW to najemnik i duzo nie odbiega cieciowi pod wzgledem oplacalnosci.

jak ktoś jeszcze nie widział to niech sobie zobaczy pomocne rzeczy do gry
http://board.vendetta.pl/thread.php?threadid=15214

Offline

 

#2 2008-12-10 17:27:14

DonCORLEONE

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-06
Posty: 36
Punktów :   

Re: ECO

to moze sie kazdemu przydac

http://noface.nazwa.pl/vendetta/

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.juniorzakrzow.pun.pl www.jrock.pun.pl www.ls11-mody.pun.pl www.hple.pun.pl www.kabum.pun.pl